Hulpdienst

Vaak worden mensen van het kastje naar de muur gestuurd of raken verdwaald in het woud van formulieren, regels en procedures. Een helpende hand voor het oplossen van problemen met de werkgever, verhuurder of gemeente kan dan een uitweg bieden. Soms kunnen we vragen of problemen ter plekke oplossen door informatie en advies te geven, maar soms wordt er ook doorverwezen naar andere mensen of instanties die u verder kunnen helpen. Daarnaast kunnen we u helpen met het invullen van formulieren of het helpen te ontcijferen van ingewikkelde brieven. Maar ook gewoon u verhaal doen is een mogelijkheid waarvoor u contact kunt opnemen met de SP Hulpdienst. Vaak kan een brief of telefoontje door de SP al veel deuren open doen gaan.

Deze dienstverlening is gratis en voor iedereen. Ook als u geen lid van de SP bent. Aarzel niet als u denkt een helpende hand nodig te hebben. Uw verhaal wordt vertrouwelijk behandeld. Wij houden ons aan de regels van de Wet bescherming persoonsgegevens.

De hulpdienst is te bereiken via:

e-mail:hulpdienstdijkenwaard@sp.nl en telefonisch op nummer 06- 81687146. U krijgt waarschijnlijk de voicemail. Spreek dan een bericht in en u wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld. Vergeet dan niet uw naam en telefoonnummer in te spreken.

*De medewerkers van de SP Dijk en Waard Hulpdienst doen dit als vrijwilligers en  helpen mensen op te komen voor hun belangen. Komen veel mensen met eenzelfde probleem langs, dan kunnen wij als partij hiervoor op een andere manier politieke of maatschappelijke aandacht vragen.

Onze Hulpdienst wordt in 1e instantie gevormd door deze aardige SP-leden:
Aart Marchal
;
daarnaast worden zij bijgestaan door andere leden van de SP-afdeling:
Cor Hoekstra en Ane Duijff

Ten slotte wijzen wij u erop dat onze vrijwilligers nooit in een procedure of een rechtszaak als gemachtigde kunnen optreden. Hiervoor bent u zelf verantwoordelijk. Ook zal de SP Hulpdienst geen aansprakelijkheid aanvaarden voor uitspraken of handelingen door haar gedaan.