Congresvoorbereiding

13 september 2007

Congresvoorbereiding

Op 24 november vindt in Rotterdam het 15e SP-congres plaats. Dit congres staat in het teken van: “De fundamenten versterken. De ideeën, aanpak en organisatie van de SP.” De komende weken zullen we ons binnen de afdeling op dit congres en de daaraan voorafgaande regioconferentie voorbereiden en een delegatie naar beide samenstellen.

Ledenvergaderingen, regioconferentie (6 oktober) en congres (24 november)

De volgorde waarin deze voorbereiding plaats vindt, is als volgt:

1. Tot een kwartier voor aanvang van de ledenvergadering kunnen leden zich kandidaat stellen voor de afdelingsdelegatie naar regioconferentie en congres. Je kunt je aanmelden bij afdelingsvoorzitter Matt Delahaij op 06-14455120 of alkmaar@sp.nl De delegatie van onze afdeling telt max. 16 plaatsen. Twee hiervan zijn gereserveerd voor Texel en vier voor Heerhugowaard.

2. Ledenvergadering op 28 september in buurthuis De Eenhoorn, Verdronkenoord 44, 1811 BG te Alkmaar. Aanvang: 20.00 uur. Tijdens de ledenvergadering worden de congresstukken besproken en wordt een delegatie naar conferentie en congres vastgesteld uit de aangemelde kandidaten. Ook kan worden gesproken over kandidaten voor het partijbestuur.

3. Regioconferentie op 6 oktober. Hier komen alle delegaties uit de regio bij elkaar om congresstukken te bespreken en regiobestuurders te kiezen.

4. Ledenvergadering op 31 oktober in buurthuis De Eenhoorn, Verdronkenoord 44, 1811 BG te Alkmaar. Tijdens deze ledenvergadering bespreken we de laatste versie van de congresstukken - namelijk die met de nota van wijzigingen.

Om je voor te bereiden op de ledenvergadering kun je de congresstukken vinden op spnet.nl onder het tabblad ‘leden’. Om in te loggen heb je je lidnummer nodig. Dit nummer staat op je ledenpas en op de Tribune.

Graag tot ziens tijdens de ledenvergadering,

Matt Delahaij.