U stemt nooit? De aandeelhouders van o.a. uw zorgverzekeraar, energie - en OV bedrijf zijn u dankbaar! Stem SP!

12 november 2023

U STEMT NOOIT?

DE AANDEELHOUDERS VAN O.A. UW ZORGVERZEKERAAR, EN ENERGIE BEDRIJF ZIJN U AL JAREN ENORM DANKBAAR!

De SP wil graag de regie terug op onze zorg, energie, wonen en het OV. Woekerwinsten willen wij graag weer terug zien in de belastingpot van onze overheid zodat onze zorgpremies, huur, energieprijs en OV kosten naar beneden kunnen i.p.v. steeds elk jaar maar weer omhoog.

Terug naar 1 zorgverzekeraar, energielevering en woningbeheer terug naar onze provinciale overheid. Woekerwinsten moeten weer terug naar onze belastingpot en niet meer naar aandeelhouders.

STEM DUS SP!

Helemaal eens hiermee!
Ik ben b.v. ook van mening dat energieleveranciers NOOIT failliet mogen gaan. Mijn overheid hoort die bestaanszekerheid te borgen. Maar het kost ALTIJD weer extra geld als mijn leverancier failliet gaat helaas want de klant wordt dan met NOG HOGERE kosten geconfronteerd en is altijd weer de klos want mijn overheid heeft niets meer in te brengen op onze door hen geprivatiseerde publieke zaken.
Blij dat de SP van o.a. energie en zorg leveren weer een overheidstaak wil maken zodat failliet gaan of sluiten van ziekenhuizen etc. tot het verleden behoort en winsten weer terug komen in onze belastingpot. Mogen jullie 3x raden waar ik op ga stemmen.....En ook waar ik per omgaande klant van wordt als de SP het 1e energielevering bedrijf als start weer terug heeft gebracht onder de hoede van onze eigen de provinciale overheid van NH en andere provincies die daar ook al mee bezig zijn!